Mika Apell nimitetty asiakkuusjohtajaksi (CCO)

Mika Apell on nimitetty Evondos Group:in asiakkuusjohtajaksi (Chief Customer Officer, CCO) 15.10.2020 alkaen. Mika on aiemmin työskennellyt yhtiössä operatiivisena johtajana ja kuuluu yhtiön perustajiin.

’’Me Evondosilla haluamme luoda luokkansa parhaan asiakaskokemuksen sekä hoito-organisaatioille että Evondos-palvelun käyttäjille. Toimintamme tärkeimpiä painopisteitä ovat potilasturvallisuus, korkea hoitomyöntyvyys sekä asiakkaidemme tyytyväisyys palveluumme’’, toteaa Evondosin toimitusjohtaja Eetu Koski.

Asiakkuusjohtaja vastaa Evondosilla asiakkuusstrategiasta ja asiakaskokemuksen muotoilusta, kehittämisestä ja toimittamisesta. Yhdessä tiiminsä ja koko organisaation kanssa asiakkuusjohtaja kehittää Evondos-palvelua vastaamaan yhä paremmin asiakkaidemme tarpeisiin.

Lisätietoa:

Eetu Koski