Siirry sisältöön

Evondosin henkilöstömäärä kasvoi yli 20 % vuonna 2020 – rekrytointitarve jatkuu vahvana poikkeusoloista huolimatta

Vuonna 2007 perustettu Evondos on Pohjoismaiden johtava automaattisten lääkeannostelupalveluiden tarjoaja. Evondos-palvelu on käytössä yli 200 kunnassa ja palvelun avulla on annettu yli kuusi miljoonaa lääkeannosta. Palvelun kysyntä on ennätyskorkea ja kasvunäkymät ovat lupaavat.

”Useat edelläkävijäkunnat ja -kaupungit Pohjoismaissa ovat valinneet Evondos-palvelun kumppanikseen toimintavarmuuden ja luotettavuuden ansiosta. Pääomasijoittaja Verdanen tuoma lisäpanostus yhtiöön näkyy nyt voimakkaana henkilöstömäärän kasvuna, ja on vain ajan kysymys, että sadan työntekijän rajapyykki saavutetaan”, toteaa Evondosin toimitusjohtaja Eetu Koski.

Vuonna 2020 yhtiö on panostanut toimintansa kehittämiseen rekrytoimalla ennätysmäärän uusia ammattilaisia.

’’Kuluvan, poikkeuksellisen vuoden aikana olemme rekrytoineet 18 työntekijää uusiin tehtäviin yrityksessämme. Evondosin henkilöstömäärä on kasvanut vuoden 2020 aikana 22 %’’, kertoo henkilöstöjohtaja Kaisa Kaariluoto-Elo.

’’Olemme rekrytoinet osaajia muun muassa tuotekehityksen, myynnin ja markkinoinnin, asiakaspalvelun sekä taloushallinnon tehtäviin. Olemme kasvattaneet myös maayhtiöidemme myyntiorganisaatioita Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa’’, Kaariluoto-Elo jatkaa.

Panostuksia henkilöstön osaamisen kehittämiseen

Evondosin erityisenä painopisteenä kuluvana vuonna on ollut henkilöstön osaamisen kehittäminen.

’’Olemme asettaneet yhdeksi vuoden pääprioriteetiksemme henkilöstömme osaamisen kehittämisen ja siinä tukemisen. Haluamme tarjota jokaiselle työntekijällemme mahdollisuuden syventää omaa osaamistaan ja oppia uutta’’, sanoo Kaariluoto-Elo.

’’Olemme keskustelleet henkilöstömme kanssa osaamistarpeista ja luoneet yhteistyössä jokaiselle henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman.’’

Kiihtyvät kasvutavoitteet

Evondosilla ei suinkaan olla aikeissa hiljentää vauhtia, vaan tarkoituksena on kiihdyttää kasvua, mikä näkyy myös loppuvuoden rekrytointirintamalla.

’’Meillä on loppuvuodelle aikeissa rekrytoida uusia osaajia useisiin mielenkiintoisiin tehtäviin. Kannattaa seurata avoimia työpaikkojamme LinkedInistä’’, Kaariluoto-Elo vinkkaa.

Lisätietoja:
Eetu Koski
Toimitusjohtaja, Evondos
eetu.koski@evondos.com

Kaisa Kaariluoto-Elo
HR-johtaja
kaisa.kaariluoto-elo@evondos.com

__________________________________________________________________________________

Evondosista

Vuonna 2007 perustettu Evondos Oy on Pohjoismaiden johtava automaattisten lääkeannostelupalveluiden tarjoaja. Evondosin ainutlaatuinen lääkeannostelupalvelu tarjoaa ammattimaisille kotihoito-organisaatioille merkittäviä laatu- ja kustannushyötyjä.

Palvelu varmistaa, että kotihoidon asiakkaat saavat oikeat lääkkeet oikeaan aikaan ja oikeana annoksena automaattisesti, parantaen lääkehoidon laatua ja tukien itsenäistä elämää kotona. Teknologiaan perustuva palvelu koostuu käyttäjän kotiin vietävästä lääkeannostelurobotista, etähallintajärjestelmästä ja lukuisista palveluelementeistä.

Evondos työllistää yli 90 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Evondos-palvelu on käytössä yli 200 kunnassa ja palvelun avulla on annettu yli kuusi miljoonaa lääkeannosta. Yrityksen pääkonttori ja tuotantotilat sijaitsevat Salossa.

Lisätietoa osoitteesta www.evondos.fi