Evondosin asiakastiedote asiakastuesta ja etäkoulutusmahdollisuuksista

COVID-19-virus on ajanut maamme poikkeustilaan. Virus on haitallinen ja erittäin vaarallinen ikäihmisille ja pitkäaikaissairaille. Sen vuoksi hallitus on asettanut merkittäviä, meidän kaikkien elämään vaikuttavia rajoitteita riskiryhmien suojelemiseksi. Me kaikki teemme nyt yhdessä parhaamme suojellaksemme näitä riskiryhmiä.

Terveysteknologialla, kuten omalla Evondos-palvelullamme, on iso vaikutus kotihoidon asiakkaiden turvallisen lääkkeenoton varmistamisessa ja itsenäisen elämän mahdollistamisessa. Lisäksi se tukee hoitajien jaksamista työssään. Nyt epidemian partaalla nämä tekijät ovat nousseet entistä tärkeämmiksi ja kriittisemmiksi.

Olemme vakuuttuneita teknologiamme kyvystä tarjota ratkaisuja nyt syntyneeseen tilanteeseen  ̶  se ei sairastu eikä levitä tartuntatauteja. Automaattisen lääkeannostelun avulla voidaan vähentää altistumistilanteita ja keventää työn kuormittavuutta.

Me Evondosilla haluamme olla talkoissa mukana: toimimme joustavasti ja päivitämme toimintatapojamme tilanteen ja asiakkaiden vaatimusten mukaan. Poikkeukselliset ajat jatkuvat todennäköisesti vähintään kuukausien ajan. Olemmekin panostaneet etäkoulutusmahdollisuuksiin, jotta koulutukset ja muu yhteistyö asiakkaidemme kanssa sujuu ongelmitta myös tämän poikkeustilan aikana. Etätapaamisten lisäksi myös verkko-oppimisympäristömme tarjoaa palvelumme käyttöä tukevia kursseja ja videoita itsenäiseen opiskeluun.

Toimintamme jatkuu normaalisti poikkeusoloista huolimatta ja olemme valmiina tukemaan asiakkaitamme kaikissa tilanteissa. Asiakastukemme päivystää päivystää 24/7 ja vastaa kaikkiin palveluamme koskeviin kysymyksiin.