Ohita navigaatio

Asiakaspalvelu auttaa joka hetki

Uutiskirjeen jutut | 28.11.2019

”Asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan kaikenlaisissa ongelmissa ja vastaamaan erilaisiin kysymyksiin vuoden jokaisena tuntina. Vastamme suomeksi ja ruotsiksi,” kertoo ihan alusta alkaen Evondosin asiakaspalvelussa kysymyksiin vastaava Emil Niinistö.

Hyvää, tiivistä yhteistyötä

Uutiskirjeen jutut | 28.11.2019

”Yhteydenpito Evondosin kanssa on todella tiivistä. Usein soittelemme viikoittain, joskus tiiviimminkin,” lääkeannostelupalvelusta Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soiteessa vastaava lähihoitaja Miia Konu kertoo.

Tekoälyä kumppanuudella

Uutiskirjeen jutut | 28.11.2019

"Tekoälyn avulla hoivatyön toimenpiteet voidaan suunnata sinne, missä niitä tarvitaan”, espoolaisen tekoäly-yritys Gillien toimitusjohtaja Christian Lehtinen kiteyttää. Gillie ja Evondos ovat käynnistämässä yhteistyössä pilottiprojektin, jossa Gillien tekoäly vinkkaa kotihoidolle lääkeannostelupalvelulle sopivista asiakkaista.

Alku aina hankala

Uutiskirjeen jutut | 15.10.2019

Evondosin takana on pikkupojan kokemus. Pieni Mika ei ollut tyytyväinen, kun kotihoitaja jakoi lääkkeitä mummin lääkedosettiin eikä keskittyessään tarkkuutta vaativaan työhön voinut vastata mummin kysymyksiin.

Terveysteknologia kilpailutettava huolella: Referensseillä vähennetään riskiä

Uutiskirjeen jutut | 15.10.2019

Referenssivaatimuksia käytetään ja on käytetty tarjouskilpailuissa usein. Niillä on selvä tarkoituksensa: vähentää kilpailutukseen liittyvää riskiä.

Raisoftista on apua moneen, myös oikeanlaisen Evondos-asiakkaan löytämiseen

Uutiskirjeen jutut | 29.03.2019

Moni hoivaorganisaatio sekä julkisella että yksityisellä puolella joko jo käyttää tai ainakin harkitsee RAIn hyödyntämistä omassa toiminnassaan. Saimme Raisoftin johtavan asiantuntijan Mervi Kivistön avaamaan meille vähän Raisoftin ja RAIsoftan perusolemusta.