Ohita navigaatio

Muistitikut historiaan, lääkeannostelurobotit päivitetään etänä

Tiedotteet | Suvi Rannikko | 25.11.2019

Evondosin lääkeannostelurobotit päivitetään tästä lähtien etänä eikä hidasta ja vaivalloista muistitikulla tapahtuvaa päivitystä tarvita. Etäpäivitys on helppo ja nopea, päivitykset voidaan tulevaisuudessa toteuttaa useammin ja joustavammin, ja asiakkaat saavat uudet ominaisuudet ja parannukset käyttöönsä aiempaa nopeammin.

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa asiakkaillemme, palveluliiketoiminnan johtaja Mika Apell?

”Parannamme sekä lääkeannostelurobottiemme käytettävyyttä että myös mahdollisuutta kehittää niitä entistä tehokkaammin asiakkailta tulleiden toiveiden mukaisesti. Tästä lähtien Evondos tiedottaa asiakasorganisaatiolle päivityksen tulosta ja asentaa päivitykset suoraan keskitetysti etänä, jolloin hoitajan ei tarvitse enää tehdä päivitystä muistitikulta kotihoidon asiakkaan luona. Näin säästämme asiakasorganisaatiolta sekä aikaa että vaivaa. Päivityksen asentaminen ei vaikuta lääkkeenantoon eikä muuhun robotin toimintaan, mutta jos asiakkaalle ei jostain syystä sovi aiottu päivityksen ajankohta, niin se voidaan sopia joustavasti tehtäväksi myös toisena ajankohtana.”

”Muistitikulla tapahtuva päivitys oli kankea ja aikaa vievä, minkä vuoksi pienempiäkään päivityksiä ei voitu toteuttaa nopeasti ja päivitykset tapahtuivat harvakseltaan, noin 1-2 kertaa vuodessa. Asiakkaamme ovat toivoneet helpompaa tapaa toteuttaa päivitykset, ja nyt voimme iloksemme kertoa, että muistitikulla tehtävät päivitykset jäävät historiaan. Etänä tapahtuva päivitys on helpompi ja nopeampi, joten niitä voidaan tulevaisuudessa tehdä joustavasti ja useammin, ja asiakkaamme saavat uusia ominaisuuksia ja parannuksia käyttöönsä aiempaa nopeammin.”

”Etäpäivityksen mahdollistava ohjelmisto toimitetaan asiakkaille marraskuun aikana, ja sen tulosta onkin jo tiedotettu kaikille palvelumme pääkäyttäjille. Ensimmäinen etäpäivitys on odotettavissa vuoden 2020 alussa, mutta siitä tiedotamme tarkemmin kyseisenä ajankohtana.”

Lisätietoja asiakaspalvelustamme, puh. 02 7777 625 tai support@evondos.fi.