Ohita navigaatio

Evondos uusinut nettisivunsa

Tiedotteet | Leena Manner | 06.06.2019

Lääkeannostelupalvelua lähinnä kunnille ja kuntayhtymille tarjoava Evondos Oy on uudistanut nettisivunsa. Sivuilla keskeistä on palvelun vaikuttavuus – mitä palvelu mahdollistaa tilanteessa, jossa kotihoito kamppailee riittämättömien resurssien, sijais- ja laatuongelmien kanssa.

”Lääkeannostelupalvelumme on osaltaan mahdollistamassa monelle usein kotihoidon asiakkaalle itsenäisen elämän kotona. Kun lääkkeet otetaan oikein, ne vaikuttavat halutulla tavalla. Kun ne otetaan itsenäisesti, tämä vahvistaa luottamusta omiin kykyihin ja auttaa muussakin pärjäämisessä,” toimitusjohtaja Eetu Koski kertoo.

”Palvelumme vaikuttavuus on sivuilla nostettu keskiöön. Yhteiskunta janoaa vaikuttavia ratkaisuja, joiden avulla saadaan käsiparit riittämään. Toisaalta näitä ratkaisuja – kuten lääkeannostelupalvelumme – on jo olemassa, tarvitaan rohkeutta ottaa ne laajasti käyttöön. Nämä teemat näkyvät sivuillamme,” Koski jatkaa.

Sivut avautuivat nyt suomenkielisinä. Ruotsin-, norjan-, tanskan- ja englanninkieliset versiot julkaistaan ennen juhannusta.

Sivujen suunnittelussa kumppanina sekä teknisenä toteuttajana on Liana Technologies. ”Liana saa meiltä kiitosta. Toiveet on ymmärretty, toteutettu ja sekä kustannusarviossa että aikataulussa on pysytty”, Koski kiittää.

Sivut on nähtävissä osoitteessa www.evondos.fi